Da je bloganje trenutno zelo IN, je pokazal sobotni Blogsi. Konferenca za blogerje in podjetja, ki se zavedajo, kaj jim bloganje lahko prinese. Sama sem bila nad dogodkom navdušena. Mogoče sem malo pristranska in me je dogodek navdušil tudi zato, ker poznam organizatorki, ki sta sicer tudi “naši” Mami blogerki. Eva, Nepopolna mama, in Petra, Študentska mama, sta dokazali, da nista le uspešni blogerki, temveč tudi poslovni ženski, pred katerima je še svetla prihodnost tako na blogerski, kot tudi poslovni sceni.

Dogodek sta zaznamovali predvsem okrogli mizi. Za prvo so sedli predstavniki podjetij Mercator, Futura, Hajdi, Sava Hotels and Resorts, Lidl in Deichmann, za drugo pa blogerji oz. vlogerji Ajda Sitar, Urška in Joni z Oopsi, Tjaša Deu, Cool fotr Jani, Ana Žontar Kristanc in Uroš Miklavčič.

Na eni strani želja podjetji po proaktivni vključenosti in zvestobi blogerjev ter na drugi neposredna in odkrita mnenja o tem, ali nas, blogerje, podjetja sploh cenijo dovolj, pa ne zgolj v finančnem vidiku. Obe okrogli mizi sta dali super iztočnice, ob katerih človeka prime da bi dvignil roko in se vključil v debato.

Ne morem si pomagati, da ne bi tega zapisa izkoristila za vzpodbudo oz. nasvet podjetjem, ki se odločajo za sodelovanje z blogerji.

Think outside the box oziroma razmišljanje izven okvirjev

Fraza, ki je podjetjem tako zelo ljuba, vendar si je marsikatero podjetje niti ne upa realizirati, ker se jim morda zdi preveč tvegana. Kot primer, kuhinjskega robota je možno prodati na dva načina. Tako, da ga predstavi kulinarična blogerka, ki ga uporablja pri peki slaščic ali tako, da o njem piše bloger, ki sicer nima veze s kuhanjem, ima pa ženo, ki rada ustvarja v kuhinji. Slednjemu je kuhinjski robot prinesel ne le ženine slastne sladice, temveč tudi bistveno boljše razpoloženje žene ter več časa zase in za svoje prijatelje (ker je žena zaposlena s svojo novo igračo). Izvirno in kredibilno. Koliko takih zgodb ste zasledili v zadnjem času?

Kompenzacija da ali ne?

Prav je, da si blogerji postavimo svojo ceno za sodelovanja s podjetji. Nenazadnje imamo precej dela s kvalitetno objavo. Vendar je lahko kompenzacija več kot le “ti meni izdelek – jaz tebi objavo”. Lahko je partnerstvo. Zakaj ne bi podjetje kot kompenzacijo blogerju ponudilo vsebinsko podporo, npr. preko svojih komunikacijskih kanalov delili njegove objave, tudi take, ki sicer nimajo veze z izdelkom, predstavijo pa blogerja in njegovo delo ter mu omogočijo pridobivanje novih sledilcev. Ali dodajanje povezav na spletno stran podjetja. Tudi SEO ima svojo vrednost. Tako se lahko z blogerjem zgradi dolgoročno partnerstvo, ki koristi obema stranema.

Posel dobijo le največji

Verjamem, da lahko tudi “mali” blogerji napišemo “velike” stvari. Nekateri smo šele na svojih začetkih, nekateri morda manj “komercialni” od ostalih, a vseeno pišemo kvalitetno, čeprav številke tega še ne kažejo. Poizkusite. Sicer pa, katero podjetje si ne bi želelo biti tisto, ki je prvo odkrilo vzhajajočo blogersko zvezdo? Morda pa se iz sodelovanja z “majhnim” blogerjem zgodi ravno to in nastane zgodba, ki jo bo lahko podjetje uspešno prodajalo svojim strankam še nekaj let.

Dragi poredstavniki podjetji, pristopite do blogerjev, prepričana sem, da lahko skupaj ustvarimo čudovite zgodbe. In vse pohvale podjetjem, ki ste se konference udeležila. Zame je to znak, da hodite v koraku s časom in trendi v marketingu.

Zagotovo vas bo na naslednjem Blogsiju še več.

Se vidimo!

Maja

Foto: Sami Rahim

Kaj so o Blogsiju napisale kolegice blogerke:

Mami blogerke

Samo mama

The Millenial Blonde

Izberi modro

Ful kul mami

Iz malega zraste veliko

Tusama